Despre noi | Forum | Glosar | Contact

Comunitatea ERP

SoftOne ERP

Viziteaza site-ul
Soft1 - Produs recomandat firmelor mari, medii si mici
Producator:SoftOne OpenEnterpriseSolution
Tara de origine:Grecia
Categorii produs: FI/CO
Descriere:

Solutia si aplicatiile oferite de SoftOne sunt performante, flexibile si simple. Ele integreaza procesele de business din cadrul companiei, folosind o platforma unica pentru: Managementul Financiar, Managementul Logistic, CRM, Managementul Productiei, etc.

Soft1 ERP este o solutie completa, care satisface nevoile de dezvoltare pe care le au companiile in Romania, indiferent de marimea acestora sau de domeniul in care activeaza. In acelasi timp, Soft1 ERP este o platforma performanta care include un set complet de instrumente de dezvoltare si personalizare, si astfel puteti crea functionalitati si meniuri specifice.

Instrumentele de customizare permit modificari de structura sau logica a business-ului, fara a influenta sistemul de baza. Sunt, totodata, flexibile, pentru a va permite sa schimbati interfete si formulare, sa adaugati noi date, sa emiteti diverse rapoarte si sa dezvoltatii propriile reguli si procese.

In plus, utilizatorii avansati pot folosi interfata de programare a aplicatiei noastre (API) si kitul de dezvoltare de software (SDK) pentru a construi noi module si extensii care se vor integra cu modulele existente. Instrumentele pot ajuta dezvoltatorii sa integreze alte aplicatii prin platforma Soft1.

 

Clientii care nu doresc sau nu au posibilitateasa dezvolte ei insisi aplicatii si extensii, se pot baza intotdeauna pe partenerii nostri sau pe departamentul de suport al SoftOne pentru a crea solutii personalizate.

Soft1 Open Enterprise Edition reprezinta o noua generatie de software ERP, oferind organizatiilor o serie de beneficii unice:

•             Automatizarea proceselor pentru adaptare rapida la schimbarile din piata

•             Posibilitatea exploatarii resurselor fara restrictii geografice sau temporale

•             Flux de informatii automat cu furnizorii, clientii, partenerii

Cu o mare varietate de aplicatii pe internet si dispozitive mobile, Soft1 Open Enterprise Edition imbunatateste mobilitatea business-ului si este disponibil in toate variantele de licentiere (On-premise, Hosted, Software as a Service) pentru a beneficia de avantajele noii generatii Soft1 ERP!

Tehnologiile de varf incorporate in Soft1 Open Enterprise Engine adauga eficienta operationala aplicatiilor Soft1 Web & Mobile, ceea ce le face cu siguranta unice si superioare altor abordari alternative de pe piata.

Soft1 Open Enterprise Edition Suiteinclude si  4 variante speciale de licentiere pentru Soft1 Cloud ERP, pentru operare in Cloud:

•             Prime

•             Select

•             ValuePlus

•             Global

Noile tehnologii si aplicatii Web & Mobile aduc beneficii majore clientilor Soft1, indiferent de modul de operare (on-premise sau in Cloud).

Nu sunt necesare instalari speciale, complicate

Principalele avantaje:

•             Solutie la nivel international, completa si "ready to use"

•             Operare prin tehnologie Cloud / SaaS

•             Acces rapid la informatii in orice moment, de oriunde si de pe orice dispozitiv (mobilitate)

•             Module customizabile

 

•             Costuri de proprietate reduse

 

Platforma tehnologica

Siguranta

  • ·         RDBMS independent (MSSQL / Oracle)
  • ·         Dezvoltare foarte rapida
  • ·         Aplication Designer – logica de afaceri independenta de interfata de utilizare
  • ·         Business Explorer – interfata de utilizare independenta
  • ·         Adaptabilitate

Eficienta

 

  • ·         100% configurabil cu procese, functionalitati si module integrate
  • ·         Perfect integrabil cu produse Microsoft, cum ar fi Word, Excel, Outlook, etc
  • ·         Instrumente specifice incluse care permit partenerului sa dezvolte mai departe solutii verticale
  • ·         Integrabil cu produse terte, avand incluse instrumente de migrare a datelor
  • ·         Extrem de prietenos si eficient pentru utilizator
  • ·         Un sistem MIS eficient, avand inclus un sistem de raportare cu arhitectura deschisa, precum si capacitati de Business Intelligence prin Qlikview
  • ·         Cerinte de training de 15-40 ore, depinzand de marimea companiei
  • ·         Proces de instalare in 30 de secunde
  • ·         Timp de implementare > 2 luni = costuri de implementare scazute
  • ·         Concept dezvoltat pentru utilizarea imediata
  • ·         Reducerea timpului de executie a sarcinilor
  • ·         Structura omogena si uniformitate in executarea sarcinilor
  • ·         Suport in timp real / online

Caracteristici functionale

Numar utilizatori: 1 - 150
Functionalitati:
  • Managementul achizitiilor
  • Managementul contabilitatii de gestiune (Ro)
  • Managementul financiar
  • Managementul incasarilor si fluxurilor de numerar
  • Managementul platilor
  • Managementul preturilor
  • Managementul productiei (simpla / asamblare)
  • Managementul serviciilor
  • Managementul stocurilor
  • Managementul tarifelor
  • Managementul vanzarilor
Segment de piata adresat:
  • Administratie publica
  • Comert engros
  • Comert retail
  • Productie simpla

Informatii tehnice

Arhitectura client-server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru client:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru retea:
Baza de date utilizatori:
Mediu software folosit pentru dezvoltare:

Informatii legate de implementarea produsului

Durata medie de implementare:
Posibilitati de implementare:
Resurse externe de implementare:
Resurse interne de implementare:
Durata medie de instruire/utilizator:
Durata medie de viata a produsului:
Furnizori: Alreiss Online SRL, SoftOne OpenEnterpriseSolution
Referinte de proiecte:
Fisiere utile: Prezentare MySoft1
Calculator costuri