Despre noi | Forum | Glosar | Contact

Comunitatea ERP

NEOMANAGER

Viziteaza site-ul
NEOMANAGER - Produs recomandat firmelor medii si mici
Producator:Transart SRL
Tara de origine:Romania
Categorii produs: ERP, FI/CO, HR/Sal., e-Business, SCM, PPC
Descriere:

Neomanager este un sistem integrat de tip ERP pentru gestiunea afacerilor. Alegând foarte bine setul de caracteristici oferite şi asigurând un nivel ridicat de performanţă în utilizare, Neomanager  se adresează unei categorii largi de potenţiali clienţi. Acest sistem se adresează tuturor IMM-urilor de pe piata româneasca ce au obiectul de activitate în zona comert, import, distributie, servicii şi producţie, care urmăresc o strategie coerentă de dezvoltare şi se află în căutarea celui mai bun produs din perspectiva raportului preţ/beneficii.
Modulele de gestiune, productie, servicii, mijloace fixe si salarizare realizeaza legatura cu modulul de contabilitate prin generarea automata a notelor contabile corespunzatoare operatiunilor efectuate.

Principalele avantaje:

Caracteristici
• Sistem integrat, client-server, multifirmă, multigestiune;
• Gestiune şi contabilitate în valută;
• Circuit complet de comenzi interne/clienţi/furnizori, cu rapoarte specifice;
• Urmărire completă pe mişcări clienţi/furnizori;
• Coordonare corespunzătoare între puncte de lucru/ departamente prin structurarea stocurilor pe cantităţi disponibile/ rezervate/ blocate/ de comandat/ comandate;
• Gestiune stocuri: urmărire stoc la diverse date, în diverse stări; calculaţie stoc optim pentru acoperirea vânzărilor pe un interval, pe baza analizei unei perioade anterioare;
• Tratare completă şi corectă a discounturilor: de tip financiar sau comercial, primite sau acordate; posibilitatea de analiză a lor la nivel de produs sau document;
• Situaţii încasări-plăţi complete şi complexe (ex: scadenţar, girare efecte plată);
• urmărire activitate agenţi;
• Circuit de service şi upgrade-uri;
• Document de inventar cu generarea automată a plusurilor şi minusurilor de inventar;
• Generare bon de consum, parţial sau integral, pentru materialele implicate în circuitul de producţie şi/sau a bonurilor stornatoare;
• Urmarire unitara a relatiilor cu clienţii şi furnizorii care au mai multe puncte de lucru;
• Comunicaţie cu case de marcat Sapel, Elka, Datecs, Euro Handy, Partner, Activa, Otima în regim de imprimantă fiscală;
• Obţinerea automată a rapoartelor/balanţelor contabile;
• Sistem de rapoarte dinamice şi configurabile de către fiecare utilizator conform nevoilor specifice (şabloane cu expandare detalii);
• Funcţii de export a documentelor rezultate în cele mai uzuale formate existente în prezent  (pdf, html, xls, rtf, etc);
• Configurare fidelă a drepturilor de utilizare pe firmă/gestiune/meniu /opţiune; alocare plaje de serii pe utilizatori;
• Proceduri automate de salvare ale bazelor de date.

Beneficii
• Acoperă nevoile operaţional-informaţionale ale unei mici afaceri de comerţ, import şi distribuţie care îşi derulează activitatea într-unul sau mai multe puncte de lucru;
• Oferă în timp real informaţii pentru management, necesare pentru urmărirea şi controlul activităţilor din firmă;
• Sprijină organizarea internă şi eficientizează fluxul de documente aferente operaţiunilor comerciale derulate de companie;
• Asigură stabilitate, consistenţă şi siguranţă în ce priveşte înregistrarea şi păstrarea datelor;
• Flexibilitate şi suport în modelarea şi implementarea proceselor de afaceri din interiorul companiei (aprovizionare, stocuri, vânzări, contabilitate, servicii, producţie);
• Creşte eficienţa în muncă a angajaţilor, aceştia beneficiind de instrumente de informare şi control specifice activităţii fiecăruia: aplicare automată a politicilor comerciale la facturare (discounturi),  document de inventariere, aviz de încărcare-livrare marfă, etc
• Soluţie verificată, aplicaţia fiind instalată şi utilizată de un număr mare de companii;
• Servicii profesionale de consultanţă, implementare, asistenţă tehnică şi suport cu disponibilitate la nivel naţional;
• Timp scurt de implementare, dependent de  complexitatea proceselor afacerii şi de nivelul de pregătire şi implicare a personalului;
• Minimizează investiţia iniţială - costuri colaterale (hardware & software);
• Garanţie 12 luni; servicii post-garanţie în baza unui contract de service;
• Elimină stresul generat de necesitatea de adaptare la modificările din legislaţia românească;
• Un partener pe termen lung - Transart, cu experienţă consistentă în dezvoltarea şi implementarea de software pentru afaceri.

Caracteristici functionale

Numar utilizatori: 1 - 15
Functionalitati:
  • Automatizarea vanzarilor
  • Managementul achizitiilor
  • Managementul Avansurilor şi Garanţiilor
  • Managementul clientilor
  • Managementul contabilitatii de gestiune (Ro)
  • Managementul Debitorilor
  • Managementul depozitului automatizat
  • Managementul depozitului simplu
  • Managementul financiar
  • Managementul furnizorilor
  • Managementul incasarilor si fluxurilor de numerar
  • Managementul mijloacelor fixe si ob. de inventar
  • Managementul parametrilor si normelor
  • Managementul platilor
  • Managementul preturilor
  • Managementul productiei (simpla / asamblare)
  • Managementul produselor
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul salariilor
  • Managementul serviciilor
  • Managementul stocurilor
  • Managementul tarifelor
  • Managementul transporturilor
  • Managementul vanzarilor
Segment de piata adresat:
  • Agricultura
  • Alimente
  • Bauturi
  • Comert engros
  • Comert retail
  • Constructii montaj
  • Constructii proiectare
  • Cosmetice si produse de igiena
  • Distributie
  • Experti contabili
  • Financiar
  • Industria Agroalimentară
  • Industria Chimică
  • Industria constructoare de masini
  • Industria lemnului
  • Industria metalurgica
  • Industria Modei
  • Industria textila
  • Industrie extractiva
  • Industrie usoara
  • Logistica
  • Materiale de constructii si pentru finisaje
  • Materiale electrice si pentru instalatii
  • Medical / Farmacie
  • Productie simpla
  • Produse de larg consum
  • Servicii
  • Tehnologie avansata si IT

Informatii tehnice

Arhitectura client-server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru client:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru retea:
Baza de date utilizatori:
Mediu software folosit pentru dezvoltare:

Informatii legate de implementarea produsului

Durata medie de implementare:
Posibilitati de implementare:
Resurse externe de implementare:
Resurse interne de implementare:
Durata medie de instruire/utilizator:
Durata medie de viata a produsului:
Furnizori: Parteneri Autorizati Transart, Transart SRL
Referinte de proiecte:
Fisiere utile:
Calculator costuri