Despre noi | Forum | Glosar | Contact

Comunitatea ERP

HERMES SFA

Viziteaza site-ul
HERMES - Produs recomandat firmelor mari, medii si mici
Producator:Transart SRL
Tara de origine:Romania
Categorii produs: CRM, SFA, BI
Descriere:

Sistem mobil pentru Automatizarea Forţei de Vânzare, Merchandising si Marketing dotata cu terminale mobile de tip PocketPC/Palm, lider pe piata furnizorilor de solutii SFA din Romania.

Adresata atât corporaţiilor multinaţionale cât şi firmelor de distribuţie de orice dimensiune care desfasoara activitate de teren, aplicaţia Hermes SFA este disponibila în două ediţii: Standard, respectiv Pro.

Principalele module ale aplicaţiei includ: Hermes Sales – automatizarea activităţii agenţilor de tip pre-sales şi/sau van-sales, Hermes Targete – stabilire şi monitorizare obiective de vânzări, Hermes Merchandising & Marketing – management materiale promoţionale, chestionare trade-marketing, precum şi un modul avansat de analiză şi raportare – Hermes Analysis & Reporting.
 

Principalele avantaje:

Hermes SFA acopera toate nevoile unei companii care deruleaza activitati de distributie in regim Pre-Sales si/sau VAN-Sales:

• Sistem complex si complet de management al discounturilor, promotiilor si ofertelor speciale

• Managementul clientilor si a punctelor de vanzare (POS)

• Planificarea rutelor: in aplicatia de BackOffice sau in aplicatia de pe PDA-uri, folosind informatii referitoare la vizite (cum ar fi frecventa vizitelor, ziua de vizitare, saptamana preferata)

• Furnizarea in timp real a informatiilor despre produse, preturi, clienti, comenzi, plati

• Managementul utilizatorilor – drepturi de acces la activitati si/sau date

• Managementul comenzilor (cu posibilitatea confirmarii online)

• Managementul platilor, avand la dispozitie, in timp real, informatii despre facturile neplatite

• Credit Controller

• Istoricul vanzarilor

• Informatii in timp real despre stocurile din depozite

• Managementul stocurilor din VAN

• Managementul structurii geografice si managementul schimbarii organizationale

• Managementul structurii de marketing: Canale / Subcanale / Segmente / tipuri de POS

• Sistem de transmitere si gestionare a mesajelor

 

Companiile care deruleaza activitati de distributie in regim pre-sales/van-sales, prin implementarea Hermes obtin beneficii ca:

• cresterea vanzarilor, a numarului de clienti si a productivitatii

• reducerea costurilor si a ineficientei

• cresterea fidelitatii clientilor, prin imbunatatirea serviciilor

• suport in procesul de vanzare, in toate fazele acestuia

• organizarea eficienta a fortei de vanzare, optimizarea rutelor, a stocurilor si planificarea mai exacta a activitatilor

• cresterea motivarii si responsabilizarii agentilor

• cresterea cantitatii si calitatii informatiilor referitoare la clienti

• reducerea timpului alocat culegerii informatiilor de pe teren prin planificarea automata a transferului de date

• imagine unitara a informatiilor esentiale (clienti, produse) prin interfatarea cu aplicatiile ERP existente la client.

 

Importatorii si producatorii care implementeaza aplicatia Hermes Merchandising si Marketing obtin beneficii ca:

• informatii corecte cu privire la obiceiurile de cumparare ale consumatorilor

• fundamentarea unor reactii rapide la schimbari sesizate in piata

• analize aprofundate ale actiunilor concurentei

• imbunatatirea campaniilor de marketing

• managementul eficient al investitiilor in materiale promotionale (POSM)

• organizarea eficienta a fortei de vanzare, optimizarea rutelor si planificarea mai exacta a activitatilor

• cresterea cantitatii si calitatii informatiilor referitoare la clienti si contacte pentru reprezentantii de vanzari

• facilitate semi-automata pentru evaluarea activitatii agentilor de vanzari.

Caracteristici functionale

Numar utilizatori: 1 - 300
Functionalitati:
  • Automatizarea vanzarilor
  • Managementul chestionarelor de trade-marketing
  • Managementul clientilor
  • Managementul materialelor promotionale si de merchandising
  • Managementul preturilor
  • Managementul produselor
  • Managementul stocurilor
  • Managementul vanzarilor
Segment de piata adresat:
  • Alimente
  • Bauturi
  • Comert exterior
  • Cosmetice si produse de igiena
  • Distributie
  • Echipamente Electronice si Electrocasnice
  • Materiale de constructii si pentru finisaje
  • Medical / Farmacie
  • Productie simpla
  • Produse de larg consum
  • Servicii de merchandising si marketing
  • Tutun

Informatii tehnice

Arhitectura client-server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru client:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru retea:
Baza de date utilizatori:
Mediu software folosit pentru dezvoltare:

Informatii legate de implementarea produsului

Durata medie de implementare:
Posibilitati de implementare:
Resurse externe de implementare:
Resurse interne de implementare:
Durata medie de instruire/utilizator:
Durata medie de viata a produsului:
Furnizori: Parteneri Autorizati Transart, Transart SRL
Referinte de proiecte:
Fisiere utile:
Calculator costuri