Despre noi | Forum | Glosar | Contact

Comunitatea ERP

No flash

B-ORG ERP

Viziteaza site-ul
B-ORG - Produs recomandat firmelor mari si medii
Producator:Transart SRL
Tara de origine:Romania
Categorii produs: ERP, FI/CO, WMS, BI, HR/Sal., e-Business, SCM, PPC
Descriere:

B-ORG este un sistem integrat pentru managementul afacerii, al carui rol este acela de a imbunatatii organizarea, comunicarea si – in general – activitatea firmelor, permitand managerilor acestora sa se focuseze spre ceea ce a devenit avantajul concurential esential: intelegerea nevoilor clientilor.

B-ORG ERP se adreseaza firmelor medii si mari de pe piata romaneasca, fiind un sistem complex care acopera nevoile operationale din multiple domenii de activitate: import, comert, distributie, productie, servicii, auto, asamblare etc.

B-Org ERP este un sistem informatic dezvoltat cu cele mai noi tehnologii si instrumente de dezvoltare Microsoft. Sistemul integreaza informational operatiunile derulate de angajatii din diverse departamente: comercial, stocuri, facturare, contabilitate, servicii, productie, salarizare, oferind un sistem complet, stabil, usor de utilizat si de invatat.
 

Orientat pe optimizarea principalelor fluxuri operationale si informationale din companie, B-ORG ERP propune un model de lucru bazat pe de practici verificate, specifice unor domenii in care Transart a acumulat o bogata experienta.
 

Prin structura sa, sistemul B-ORG ofera: performanta superioara, procesare volum mare de date, scalabilitate, siguranta datelor, ROI rapid, protejarea investitiei, independenta fata de modificarile tehnologice hardware, flexibilitate, trasabilitate, urmarire operatiuni si utilizatori.
 

B-ORG asigura consistenta si corectitudinea datelor, dar si coerenta proceselor prin mecanisme de validare a documentelor.

Principalele avantaje:

Principalele beneficii oferite clientului, prin implementarea solutiei B-ORG ERP includ cel putin urmatoarele:


• sistem multi-firma, multi-unitate, multi-gestiune, multi-valuta;
• centralizarea tuturor informatiilor de business si acces rapid la date din toate punctele de lucru;
• nomenclator de produse unitar, accesibil on-line din orice locatie;
• optimizarea activitatii în cadrul departamentului de vânzari/facturare (asigurarea corectitudinii datelor si reducerea timpului de intocmire  a documentelor aferente unei vanzari);
• optimizarea stocurilor, îmbunatatirea procedurii de reaprovizionare si de rezervare a marfurilor pe baza comenzii de la client; generarea automata a comenzilor catre furnizor pe baza comenzilor de la clienti;
• control exact al stocurilor reale, automatizarea descarcarii stocurilor în cazul operatiunilor de vânzare, evidentierea distincta, într-o gestiune separata a marfurilor deteriorate; 
• reducerea timpilor de întocmire a documentelor necesare livrarilor de marfa (avize, optimizare încarcare în functie de greutate/volum marfa si capacitatea masinii);
• acces controlat la datele esentiale ale afacerii printr-un control fin al drepturilor ce pot fi acordate utilizatorilor;
• control operativ îmbunatatit al afacerii asigurat printr-un un set optim de rapoarte standard si a unor rapoarte personalizate - folosind sabloane: rapoarte de rentabilitate, situatii furnizori, avansuri (achitate, nedecontate) etc
• gestionarea unui volum foarte mare de date pe o perioada lunga de timp si obtinerea de rapoarte si situatii pe baza acestora;
• protejarea datelor prin implementarea unor strategii si a unor proceduri automatizate de salvare si restaurare;
• curba de învatare rapida pentru utilizatorii aplicatiei asigurata prin: interfata intuitiva, operare simplificata, optimizari în interfata de cautare, flexibilitate în operare;
• stabilitatea aplicatiei, furnizarea de date consistente din punct de vedere al operatiunilor companiei;
• conectarea afacerii la mediul web, caracteristica asigurata atat prin modulul WebOrder (B2B) ca si printr-un modul de interfatare care permite schimbului de date cu situl web al companiei (B2C);
• suport pentru utilizarea codurilor de bare si listarea de etichete cu coduri de bare, inclusiv un modul de inventariere rapida utilizand terminale mobile cu cititor de coduri de bare;
• integrarea cu dispozitive externe: case de marcat, cantare electronice, cititoare de coduri de bare
• prin modulul de Analiza Manageriala, bazat pe tehnologia OLAP, managerii (top & middle) beneficiaza de un instrument flexibil de analiza a principalilor indicatori de performanta ai afacerii
• integrare nativa cu Hermes SFA  si Hermes Logistic WMS, solutii mobile dezvoltate de Transart  pentru automatizare a fortei de vanzare si merchandising si respectiv - managementul activitatilor din depozit,  utilizand terminale si aplicatii din zona de mobilitate.

Caracteristici functionale

Numar utilizatori: 1 - 400
Functionalitati:
  • Automatizarea vanzarilor
  • Business Intelligence
  • Managementul achizitiilor
  • Managementul Avansurilor şi Garanţiilor
  • Managementul bugetelor
  • Managementul clientilor
  • Managementul contabilitatii de gestiune (Ro)
  • Managementul Debitorilor
  • Managementul depozitului automatizat
  • Managementul depozitului simplu
  • Managementul financiar
  • Managementul furnizorilor
  • Managementul incasarilor si fluxurilor de numerar
  • Managementul mijloacelor fixe si ob. de inventar
  • Managementul parametrilor si normelor
  • Managementul platilor
  • Managementul preturilor
  • Managementul proceselor de business
  • Managementul productiei (simpla / asamblare)
  • Managementul produselor
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul salariilor
  • Managementul serviciilor
  • Managementul stocurilor
  • Managementul tarifelor
  • Managementul transporturilor
  • Managementul vanzarilor
  • Notificari de business
Segment de piata adresat:
  • Alimente
  • Bauturi
  • Comert engros
  • Comert exterior
  • Comert retail
  • Distributie
  • Financiar
  • Industria Agroalimentară
  • Industria lemnului
  • Logistica
  • Medical / Farmacie
  • Productie simpla
  • Produse de larg consum
  • Servicii
  • Tehnologie avansata si IT

Informatii tehnice

Arhitectura client-server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru client:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru retea:
Baza de date utilizatori:
Mediu software folosit pentru dezvoltare:

Informatii legate de implementarea produsului

Durata medie de implementare:
Posibilitati de implementare:
Resurse externe de implementare:
Resurse interne de implementare:
Durata medie de instruire/utilizator:
Durata medie de viata a produsului:
Furnizori: Parteneri Autorizati Transart, Transart SRL
Referinte de proiecte:
Fisiere utile:
Calculator costuri