Despre noi | Forum | Glosar | Contact

Comunitatea ERP

Mobile Reporting

Viziteaza site-ul
Mobile Reporting - Produs recomandat firmelor medii si mici
Producator:TotalSoft SA
Tara de origine:Romania
Categorii produs: BI
Descriere:

Mobile Reporting este un produs software care facilitează accesul în timp real, din orice locaţie, pe dispozitive mobile/smartphones, la informaţiile relevante. Aplicaţia exploatează facilităţile sistemelor Charisma Enterprise, Charisma Medical Software, Primavera project management cât şi orice alt tip de software de business integrat (ERP). Informaţiile ce pot fi accesate prin intermediul Mobile Reporting sunt:

 

  • Informaţii valorice: notificări de preturi şi schimbări de termene, notificări ale unor oferte speciale sau promoţii, acces la listele de preturi.
  • Cantităţi şi termene (stocuri şi orarul de livrare);
  • Situaţia comenzilor (listate după client, produs, cantitate, orar de livrare, situaţia comenzilor confirmate);
  • Situaţia facturilor emise către clienţi cât şi a celor primite de la furnizori;
  • Date de piaţă (aprovizionări comerciale, date lichidate, preţuri competitive)
  • Istoric al clienţilor (volum, venituri, comenzi de-a lungul timpului);
  • Performanţa şi situaţia raportărilor (venituri curente şi volume, performanta versus planuri, decalaje în plan, etc.);
  • Date despre produs (caracteristice, compatibilitate, timpi de lansare, hărţi, etc.).

Aceasta aplicaţie se adresează acelor categorii de angajaţi (management, marketing, vânzări) care au nevoie de acces rapid la informaţii pertinente în scopul luării deciziilor de business. Accesul la informaţiile de interes se face pe bază de roluri şi drepturi de acces. Acestea se pot seta odată cu înregistrarea utilizatorului (numărul de telefon mobil sau identitatea persoanei). Nu este necesară implementarea nici unui alt mecanism de securitate.

Principalele avantaje:
  • Asigură accesul la orice tip de informaţie din orice locaţie;
  • Permite revizuirea şi actualizarea informaţiilor din orice locaţie şi în orice moment;
  • Asigură creşterea eficienţei prin faptul că informaţiile de bază sunt introduse o singură dată;
  • Furnizează o serie de rapoarte accesibile pe telefon prin care se asigură o imagine clară asupra proiectelor, activităţilor, resurselor şi costurilor;
  • Informaţia este prezentată în diferite formate în funcţie de tipul de ecran al telefonului, interfaţa de utilizare fiind determinată de tipul de telefon utilizat;
  • Utilizare facilă – nu sunt necesare setări speciale pentru interfaţa utilizatorului, singura cerinţă pentru acces fiind o înregistrare preliminară ca utilizator (număr de telefon sau identitatea managerului);
  • Adaptări în funcţie de necesităţile specifice fiecărui client;

Caracteristici functionale

Numar utilizatori: 51 - 100
Functionalitati:
  • Managementul serviciilor
Segment de piata adresat:

Informatii tehnice

Arhitectura client-server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru client:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru retea:
Baza de date utilizatori:
Mediu software folosit pentru dezvoltare:

Informatii legate de implementarea produsului

Durata medie de implementare:
Posibilitati de implementare:
Resurse externe de implementare:
Resurse interne de implementare:
Durata medie de instruire/utilizator:
Durata medie de viata a produsului:
Furnizori: TotalSoft SA
Referinte de proiecte:
Fisiere utile:
Calculator costuri