Despre noi | Forum | Glosar | Contact

Comunitatea ERP

No flash

KAZIER

Viziteaza site-ul
KAZIER - Produs recomandat firmelor mari, medii si mici
Producator:ZERO PAPER
Tara de origine:Romania
Categorii produs: BPM
Descriere:

Kazier este un sistem de management + suportul IT pentru implementarea acestuia:

• Un concept unitar de modelare, de procedurizare si de optimizare a activitatii unei organizatii
• Un software integrat, de tip Web application, de management al proceselor si proiectelor si al tuturor evenimentelor, contactelor si documentelor atasate acestora.

 

Sistemul de management Kazier se potriveste cu atat mai bine organizatiilor (companiilor sau altor tipuri de institutii) cu cat acestea au:
• Un numar mai mic de produse si servicii si cu valoare cat mai ridicata
• Clienti care necesita un tratament individualizat si de lunga durata
• Mai multe activitati repetitive in cat mai multe departamente care pot fi procedurizate si organizate sub forma de proiecte
• Principalele activitati sub forma de procese / proiecte - de ex. core business, vanzari, marketing, recrutare etc.) iar activitatile de contabilitate, gestiune comerciala, logistica / aprovizionare au un volum si importanta reduse in comparatie cu procesele de core business
• Activitati pentru care informatiile (inclusiv documentele) trecute sunt importante, pot fi refolosite / valorificate si necesita pastrarea lor pe termen lung si in volum mare.
 

Kazier poate administra, in functie de compatibilitatea cu criteriile de mai sus:
• Intreaga activitate a unei firme
• Activitatea din unul sau mai multe business units, situate in aceeasi locatie sau in locatii (zone, orase, tari) diferite
• Activitatea din unul sau mai multe departamente ale unei corporatii de mari dimensiuni
• Una sau mai multe tipuri distincte de activitati din cadrul unei organizatii, inclusiv activitati transversale (de tip “shared services” – activitati suport pentru mai multe departamente).
 

Kazier este conceput integral pe platforma, si este integrat cu diverse aplicatii Microsoft, fiind complementar acestora si folosindu-se impreuna cu ele. Poate inlocui cu succes, printr-un sistem unitar, aplicatii separate de:
• CRM / Client & Contract Management
• Project management (inclusiv managementul financiar)
• Document management, arhiva electronica pentru informatii si documente
• Portal intranet (intraweb)
• Event management
• Contact management (banci de date)

Principalele avantaje:

Lucrul si controlul de la distanta
• Se poate lucra de la distanta (de acasa, de la hotel, de la client etc.) exact in aceleasi conditii ca si la birou
• Angajatii din locatii dispersate (birouri, orase, tari diferite etc.) lucreaza pe un sistem unic, cu date unice, ca si cum ar fi intr-o singura locatie
• Permite controlul total si in timp real de catre management din orice locatie in care exista o conexiune Internet
 

Optimizarea functionarii firmei in toate departamentele in care este implementat:
• Procedurizare
• Eliminarea activitatilor redundante
• Punerea in comun a resurselor (informatii, documente etc.)
 

Mareste satisfactia clientilor:
• Monitorizeaza continuu relatiile cu clientii (pastreaza “cazierul” fiecarui client)
• Genereaza rapoarte detaliate catre clienti, ii poate tine informati in permanenta
• Se intareste sentimentul clientului de tratament personalizat
 

Securitate maxima:
• Folosirea hartiei e redusa la minimum printr-un sistem performant de document management
• Controlul riguros si ierarhizat al drepturilor de acces
• Eliminarea riscului de pierdere a informatiilor printr-o arhivare performanta si acces rapid la datele istorice
 

Control eficient al organizatiei
• Monitorizeaza continuu activitatea firmei, relatiile cu partenerii si informatiile cheie (“cazierul”) tuturor firmelor si persoanelor de interes de pe piata
• Orice proiect poate fi preluat imediat de catre alt angajat, in caz de nevoie
• Administreaza eficient volume mari de date
 

Usurinta de folosire
• Permite lucru de la distanta, oriunde exista o conexiune Internet
• Intuitiv, design si functionalitati similare cu produsele Microsoft frecvent folosite in orice firma
 

Instrument de analiza si sinteza pentru management
• Sistem de raportare si de alertare (smoke detectors) in timp real (instantaneu)
• Inregistreaza principalele date financiare si semnaleaza devierile de la buget
• Permite urmarirea continua si evaluarea comparativa a productivitatii angajatilor
 

Adaptabilitate ridicata la specificul firmei
• Sistemul este foarte flexibil si parametrabil
• Poate fi implementat in anumite departamente sau in toata firma
• Usor extensibil, atat de catre user (campuri configurabile) cat si de catre producator, la cererea clientului
• Conceput in asa fel incat sa poata fi integrat cu alte sisteme

Caracteristici functionale

Numar utilizatori: 500 - 1000
Functionalitati:
  • Managementul clientilor
  • Managementul contractelor
  • Managementul documentelor si fluxurilor de lucru
  • Managementul furnizorilor
  • Managementul informatiei
  • Managementul marketingului
  • Managementul mentenantei
  • Managementul proceselor de business
  • Managementul produselor
  • Managementul Proiectelor
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul securitatii informatiilor electronice
  • Managementul serviciilor
  • Notificari de business
  • Registratura automata
Segment de piata adresat:
  • Administratie publica
  • Alimente
  • Asigurari
  • Auto
  • Banci
  • Clinici medicale si medici de familie
  • Comert engros
  • Companii de leasing
  • Companii de publicitate
  • Constructii montaj
  • Constructii proiectare
  • Distributie
  • Distributie energie electrica
  • Financiar
  • Firme de curierat
  • HORECA
  • Industria Agroalimentară
  • Industria constructoare de masini
  • Industria Modei
  • Industria textila
  • Industrie usoara
  • Institutii bugetare
  • Logistica
  • Medical / Farmacie
  • Piata bursiera
  • Produse de larg consum
  • Regii Autonome & Companii Nationale
  • Servicii
  • Tehnologie avansata si IT
  • Telecomunicatii
  • Transporturi
  • Turism
  • Utilitati publice

Informatii tehnice

Arhitectura client-server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru client:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru retea:
Baza de date utilizatori:
Mediu software folosit pentru dezvoltare:

Informatii legate de implementarea produsului

Durata medie de implementare:
Posibilitati de implementare:
Resurse externe de implementare:
Resurse interne de implementare:
Durata medie de instruire/utilizator:
Durata medie de viata a produsului:
Furnizori: ZERO PAPER
Referinte de proiecte:
Fisiere utile:
Calculator costuri