Despre noi | Forum | Glosar | Contact

Comunitatea ERP

Charisma Enterprise

Viziteaza site-ul
Charisma - Produs recomandat firmelor mari si medii
Producator:TotalSoft SA
Tara de origine:Romania
Categorii produs: ERP, WMS, SFA, BI, HR/Sal.
Descriere:

Charisma Enterprise este un sistem ERP destinat organizatiilor din toate sectoarele de activitate. Solutia integreaza intreaga activitate intr-un sistem unitar, luand in considerare necesitatile si modul de organizare a fiecarei companii in parte. Dezvoltarea solutiei s-a facut utilizand tehnologii moderne de analiza si dezvoltare precum si tipuri noi de baze de date.
Desi Charisma Enterprise este un produs relativ nou pe piata din Romania, lansarea acestuia avand loc in 2002, a fost achizitionat de peste 350 de companii din toate sectoarele de activitate: financiar & bancar, servicii, distributie, retail, sanatate, constructii & proiectare, productie, sector public.
Flexibilitatea si usurinta adaptarii la legislatia si la mediul de afaceri romanesc a transformat Charisma in cel mai bine vandut sistem informatic integrat la nivel de mid-market. Conform studiului IDC pe 2008, Charisma Enterprise este sistemul ERP de conceptie romaneasca, leader pe piata privata din Romania..
In anul 2006, KPMG Romania a certificat functionalitatea aplicatiei de prezentare a rapoartelor financiare in conformitate cu Standardele Internationale de Rapoartare Financiara (IFRS), acest lucru demonstrand ca aplicatia Charisma Enterprise este compatibila si cu mediul de afaceri international. In 2009, Charisma Enterprise este deja implementata in zece tari europene: Romania, Polonia, Serbia, Grecia, Cehia, Estonia, Ungaria, Rusia, Bulgaria, Albania.
 

Principalele avantaje:

Integrabilitate – solutia integreaza intreaga activitate a unei companii intr-un sistem unitar cu o baza de date unica.

 Configurabilitate ridicata in ceea ce priveste tranzactiile, modelele de contare, rapoartele specifice, planurile de conturi, centrele de cost;  

Trasabilitate – sistemul permite urmarirea evolutiei oricarui document primar din companie (din ce a fost generat, ce alte documente a generat, in ce module a fost folosit, etc.) precum si a persoanelor care lucreaza si realizeaza modificari in baza de date;  

Scalabilitate – se poate porni de la o configuratie minima, module suplimentare putand fi adaugate ulterior. In plus, pachetul software nu necesita transformari in cazul unor modificari esentiale ale dimensiunii si complexitatii companiei;  

 Modularitate - structura pachetului este modulara, fiecare aspect al activitatii unei companii fiind tratat intr-un mod specific si adecvat;  

Flexibilitate - sistemul se muleaza pe activitatea companiilor din toate domeniile de activitate, datorita extensiilor specifice, flexibile si rapid configurabile de care dispune (retail, leasing, contracte, rate, credite, asigurari, productie, service, parc-auto, managementul flotelor, resurse umane si salarizare, etc.);  

Securitate – sistemul asigura un nivel avansat de securitate, drepturile sau restrictiile utilizatorilor ajungand pana la nivelul campurilor din baza de date;  

Raportare – sistemul asigura proiectia intregii activitati in setul de documente tip - raportarile impuse de legislatie, raportari specifice, documentele prevazute de procedurile interne - eliminand astfel inconsistentele si redundantele;  

Adaptabilitate – sistemul, desi initial a fost dezvoltat pentru piata romaneasca, este implementat cu succes in companii din Polonia, Serbia, Albania, Turcia, Grecia, adaptandu-se la mediul de afaceri si la legislatia specifica acestor tari.  

Arhivarea datelor – sistemul asigura un mod de arhivare a datelor complet configurabil in scopul eficientizarii folosirii spatiului de pe hard-disk simultan cu obtinerea unei viteze sporite de lucru.  

Aliniere la obiectivele organizationale - control in timp real, optimizarea activitatii si cresterea eficientei, suport decizional;  

Orientare pe procese, fluxuri de documente si evenimente.

Mai multe detalii gasiti pe www.charisma.ro.

Caracteristici functionale

Numar utilizatori: maxim 200
Functionalitati:
  • Automatizarea vanzarilor
  • Business Intelligence
  • Comert Electronic
  • Managementul achizitiilor
  • Managementul Avansurilor şi Garanţiilor
  • Managementul bugetelor
  • Managementul clientilor
  • Managementul contabilitatii (internationala)
  • Managementul contabilitatii de gestiune (Ro)
  • Managementul contractelor
  • Managementul Debitorilor
  • Managementul depozitului automatizat
  • Managementul depozitului simplu
  • Managementul documentelor si fluxurilor de lucru
  • Managementul financiar
  • Managementul formulelor si conditiilor
  • Managementul furnizorilor
  • Managementul incasarilor si fluxurilor de numerar
  • Managementul litigiilor
  • Managementul marketingului
  • Managementul mentenantei
  • Managementul mijloacelor fixe si ob. de inventar
  • Managementul parametrilor si normelor
  • Managementul platilor
  • Managementul preturilor
  • Managementul productiei (simpla / asamblare)
  • Managementul productiei complexe
  • Managementul produselor
  • Managementul Proiectelor
  • Managementul resurselor umane
  • Managementul salariilor
  • Managementul serviciilor
  • Managementul stocurilor
  • Managementul tarifelor
  • Managementul transporturilor
  • Managementul vanzarilor
  • Notificari de business
Segment de piata adresat:
  • Administratie publica
  • Agricultura
  • Alimente
  • Asigurari
  • Auto
  • Banci
  • Bauturi
  • Comert engros
  • Comert exterior
  • Comert retail
  • Companii de leasing
  • Companii de publicitate
  • Constructii montaj
  • Distributie
  • Experti contabili
  • Financiar
  • HORECA
  • Industria Agroalimentară
  • Industria Chimică
  • Industria constructoare de masini
  • Industria hoteliera
  • Industria lemnului
  • Industria metalurgica
  • Industria Modei
  • Industria textila
  • Industrie extractiva
  • Industrie usoara
  • Institutii bugetare
  • Logistica
  • Productie complexa
  • Productie simpla
  • Produse de larg consum
  • Regii Autonome & Companii Nationale
  • Servicii
  • Tehnologie avansata si IT
  • Telecomunicatii
  • Transporturi
  • Turism
  • Utilitati publice

Informatii tehnice

Arhitectura client-server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru server:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru client:
Infrastructura IT (hardware si software) pentru retea:
Baza de date utilizatori:
Mediu software folosit pentru dezvoltare:

Informatii legate de implementarea produsului

Durata medie de implementare:
Posibilitati de implementare:
Resurse externe de implementare:
Resurse interne de implementare:
Durata medie de instruire/utilizator:
Durata medie de viata a produsului:
Furnizori: TotalSoft SA
Referinte de proiecte:
Fisiere utile:
Calculator costuri