![]() |
Microsoft Dynamics CRMViziteaza site-ul |
Microsoft CRM - Produs recomandat firmelor mari, medii si mici | |
Producator:MICROSOFT ROMANIA | |
Tara de origine:USA | |
Categorii produs: CRM | |
Descriere: Microsoft Dynamics CRM este o soluție de management al relaţiilor cu clienţii (CRM), care oferă instrumentele şi funcţionalităţile necesare creării şi menţinerii unei imagini clare asupra clienţilor, de la primul contact, până la achiziţie şi ulterior, la procesele post-vânzare. Cu ajutorul modulelor pentru vânzări, marketing şi servicii pentru clienţi, Microsoft Dynamics CRM oferă o soluţie rapidă, flexibilă şi economică, care garantează îmbunătăţiri considerabile ale fiecărui proces de business. Cu această soluţie, puteţi să creaţi relaţii mai strânse cu clienţii şi să atingeţi noi niveluri de rentabilitate. Chiar şi în cazul companiilor cu cele mai complexe procese de vânzări, Microsoft Dynamics CRM oferă funcţionalităţi uşor de utilizat, pentru a optimiza modul în care departamentele de vânzări şi marketing atrag clienţi noi, administrează campaniile de marketing gestionează activităţile de vânzări. Iată felul în care Microsoft Dynamics CRM vă poate ajuta angajaţii să ia decizii mai bune şi să obţină o viziune mai clară asupra clienţilor. Microsoft Dynamics CRM este modul cel mai rapid şi mai accesibil de a adăuga funcţionalităţi CRM în orice organizaţie care utilizează aplicaţiile sistemului Microsoft Office, inclusiv Microsoft Office Outlook. Deoarece a fost conceput pentru a fi compatibil cu Office Outlook, Microsoft Dynamics CRM oferă costuri de instruire reduse, o rată crescută de adoptare de către utilizatori, un număr mai mic de aplicaţii necesare, productivitate superioară şi un randament crescut al investiţiei. Prin intermediul Office Outlook, Microsoft Dynamics CRM le asigură angajaţilor accesul direct la informaţiile despre clienţi de care au nevoie, indiferent dacă se află la serviciu sau în deplasare. |
|
Principalele avantaje: Integrare mai bună cu sistemul Microsoft Office şi Office Outlook Acces rapid şi eficient la date Spaţii de lucru personalizate Calendar de service Instrumente puternice de raportare şi analiză Asistenţă excelentă pentru aplicaţii mobile |
|
Caracteristici functionale | |
Numar utilizatori: | 101 - 200 |
Functionalitati: |
|
Segment de piata adresat: |
|
Informatii tehnice | |
Arhitectura client-server: | ![]() |
Infrastructura IT (hardware si software) pentru server: | ![]() |
Infrastructura IT (hardware si software) pentru client: | ![]() |
Infrastructura IT (hardware si software) pentru retea: | ![]() |
Baza de date utilizatori: | ![]() |
Mediu software folosit pentru dezvoltare: | ![]() |
Informatii legate de implementarea produsului | |
Durata medie de implementare: | ![]() |
Posibilitati de implementare: | ![]() |
Resurse externe de implementare: | ![]() |
Resurse interne de implementare: | ![]() |
Durata medie de instruire/utilizator: | ![]() |
Durata medie de viata a produsului: | ![]() |
Furnizori: | BRINEL, CG&GC IT SA, CHARA Software, CRESCENDO, Eytro, KEPLER ROMINFO, MICROSOFT ROMANIA, Novensys Corporation, QBIT, SC London Logic Bucharest SRL, TotalSoft SA |
Referinte de proiecte: | ![]() |
Fisiere utile: | |
Calculator costuri |