nu am stiut unde sa postez acest topic... asa ca il voi posta si aici si le ERP. Intrebare: daca sunt o firma mica si am nevoie de un sistem de gestiune, cu ce sa incep: direct cu un erp sau sa caut mai intai un crm? erp-ul este mai scump, cel putin eu asa am inteles, decat crm-ul... nu?
Pagina 1 din 1
ERP sau CRM?
#4
Postat 21 May 2010 - 10:30 AM
Buna,
Nu-ti cumperi ceva doar pentru ca e mai scump sau mai ieftin. Oricat de ieftin ar fi si nu este util tot nu-l cumperi. Iti cumperi pentru ca ai nevoie de acel lucru, in cazul tau ai nevoie sa-ti gestionezi afacerea, caz in care ai nevoie de un ERP. Un CRM gestioneaza in special interactiunea cu clientii. Daca nu esti o firma foarte mare, cu multi clienti cu care ai o interactiune indelungata si pe care vrei sa o urmaresti nu e cazul sa te gandesti, inca la un CRM.
Corect ar fi sa-ti cumperi doar anumite module dintr-un ERP, de ce ai nevoie cu adevarat acum, si ulterior mai achizitionezi alte functionalitati ale acelui ERP. Totul e ca ERP respectiv sa fie suficient de flexibil si scalabil. Unele includ functii extinse de tip CRM. Astfel platesti doar acele module pe care le folosesc, caz in care pretul nu mai este asa de mare pe cat crezi. Mai mult sunt firme care inchiriaza pe propriile servere soft, caz in care pretul este mult mai mic, la fel si riscurile pe care ti le asumi. In cazul in care afacerea nu merge nu ai investit inutil in ceva ce ulterior nu poti sa-l mai folosesti.
PS: nu stiu care este politica forumului cu privire la reclama, dar daca nu este acceptata, probabil aceasta sectiune va fi stearsa. Nu-i bai.
Iti recomanda sa intri pe http://www.Soft-Expert.info
Nu-ti cumperi ceva doar pentru ca e mai scump sau mai ieftin. Oricat de ieftin ar fi si nu este util tot nu-l cumperi. Iti cumperi pentru ca ai nevoie de acel lucru, in cazul tau ai nevoie sa-ti gestionezi afacerea, caz in care ai nevoie de un ERP. Un CRM gestioneaza in special interactiunea cu clientii. Daca nu esti o firma foarte mare, cu multi clienti cu care ai o interactiune indelungata si pe care vrei sa o urmaresti nu e cazul sa te gandesti, inca la un CRM.
Corect ar fi sa-ti cumperi doar anumite module dintr-un ERP, de ce ai nevoie cu adevarat acum, si ulterior mai achizitionezi alte functionalitati ale acelui ERP. Totul e ca ERP respectiv sa fie suficient de flexibil si scalabil. Unele includ functii extinse de tip CRM. Astfel platesti doar acele module pe care le folosesc, caz in care pretul nu mai este asa de mare pe cat crezi. Mai mult sunt firme care inchiriaza pe propriile servere soft, caz in care pretul este mult mai mic, la fel si riscurile pe care ti le asumi. In cazul in care afacerea nu merge nu ai investit inutil in ceva ce ulterior nu poti sa-l mai folosesti.
PS: nu stiu care este politica forumului cu privire la reclama, dar daca nu este acceptata, probabil aceasta sectiune va fi stearsa. Nu-i bai.
Iti recomanda sa intri pe http://www.Soft-Expert.info
#5
Postat 04 September 2013 - 09:36 PM
Am intrebat si colo si colo din greseala. Dar vreau un raspuns cat mai urgent va rog!
A incercat cineva softul de pe site-urile www.documenta.ro sau www.infrasoft.ro?
A incercat cineva softul de pe site-urile www.documenta.ro sau www.infrasoft.ro?
#6
Postat 11 May 2018 - 12:15 PM
Indiferent de marimea afacerii tale, ca are 100 sau doar 1 angajat, un sistem CRM este la fel de util pentru ca stocheaza toate informatiile necesare, organizeaza activitatea afacerii, iar tu te vei putea ocupa de alte lucruri importante in acel timp. Mai mult, cred ca este esential sa poti avea acces la toate aceste informatii de pe orice device, oricand, iar un sistem CRM iti poate oferi acest lucru. Merita investitia, mai ales ca vorbim de preturi foarte mici, arunca un ochi pe proficrm.ro sa vezi conditiile. Bafta!
Pagina 1 din 1