Departamentul de Service al Epicor a fost selectat pentru excelenta in oferta de suport global de clasa mondiala catre cei peste 20.000 de clienti ai sai

 

Epicor Software Corporation (NASDAQ: EPIC), unul dintre principalii furnizori de solutii software de afaceri pentru pietele medii si diviziile companiilor din clasamentul Global 1000, a fost desemnata finalista la categoria “Customer Service Department of the Year – IT and Telecommunications” a celei de-a cincea editii anuale Stevie Awards pentru Vanzari si Servicii pentru clienti. Distinctiile sunt acordate de catre Stevie Awards, care organizeaza multe dintre cele mai importante gale ale premiilor pentru afaceri din lume, inclusiv prestigiosul American Business Awards.

Epicor este mandra sa fie desemnata ca finalista a Stevie Awards for Sales and Customer Service,” a spus Dan Whelan, senior vice president, worldwide support al Epicor.  Epicor 9 continua sa inregistreze un ritm remarcabil de acceptare de catre clienti la scara globala si, drept urmare, Epicor si-a marit organizatia sa de suport pentru clienti. Aducand la un loc oameni, procese si instrumente, Epicor si-a extins toate resursele sale pentru a sprijini cererea crescanda a solutiei revolutionare ERP de la Epicor.  Epicor este dedicata succesului clientilor sai si lucram in stransa colaborare cu acestia, pentru a ne asigura ca au o experienta intens pozitiva, inainte, in timpul si dupa implementarea solutiei.”

Serviciile globale de suport ale Epicor sunt esentiale in a-i ajuta pe clienti sa-si maximizeze investitia si a le asigura succesul cu software-ul Epicor. In anul care a trecut, Epicor si-a reconstruit intreaga sa organizatie de suport pentru clienti, pentru a sprijini cu succes diseminarea vertiginoasa a Epicor 9 – solutia Epicor de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) de generatie urmatoare – rezultata din convergenta a 9 produse Epicor si care reprezinta viitoarea cale de urmat pentru cei peste 20.000 de clienti ai Epicor. Epicor si-a imbunatatit acoperirea generala, resursele si capabilitatea pentru a furniza suport impecabil clientilor sai din toata lumea.

 

Suport global Best-in-Class pentru clienti

Client al Epicor de peste 10 ani, compania TOMRA , cu operatiuni in peste 45 de tari ale lumii, furnizeaza solutii avansate care permit recuperarea si reciclarea materialelor, fiind unul dintre liderii globali din acest domeniu de activitate.  “Echipa de suport a Epicor este o componenta esentiala a succesului nostru”, a spus Lisa Hodska, director IT, la TOMRA North America Inc.  Sunt foarte  experimentati, bine informati, profesionisti si cu o foarte buna reactie in rezolvarea oricaror probleme care apar. Epicor a cladit o relatie puternica de colaborare cu comunitatea noastra de utilizatori.”

Cu birouri in Finlanda si Tailanda, Fluid-Bag isi comercializeaza produsele in industriile chimica, farmaceutica, industria cernelurilor si a lubrifiantilor. Fluid-Bag a ales recent Epicor si va implementa Epicor 9, solutia ERP de generatie urmatoare. “Unul dintre motivele pentru care am ales Epicor este abilitatea sa de a furniza suport la nivel global,” a explicat Jan Backman, managing director al Fluid-Bag. “Lucram cu distribuitori in locuri indepartate si avem planuri sa deschidem birouri in afara Europei. Cu Epicor, putem sa mergem cu incredere inainte, cu planurile noastre de extindere, iar angajatii nostri castiga un sistem cu care pot lucra in limba lor locala.”

Amplasat in West Hartford, Connecticut, Colt Defense este unul dintre cei mai importanti designeri, dezvoltatori si producatori de arme mici si sisteme de armament pentru U.S. Military, si este client Epicor din 1995. “Echipa de suport a Epicor este in continuare un partener esential in implementarea cu succes a solutiilor ERP de la Epicor,” a spus Terry McSweeney, director of information services al Colt Defense. “Timpul de raspuns este rapid, iar problemele noastre sunt de obicei rezolvate cu un singur apel telefonic.”

 

Favoritul la Premiile Stevie pentru Customer Service, la alegerea publicului

Ca finalista, Epicor a fost inclusa pe People’s Choice Stevie Award for Favorite Customer Service cu votare deschisa pana pe 11 februarie 2011.

Desemnarea Epicor ca finalista in cadrul Stevie Awards pentru Vanzari si Servicii pentru clienti este o realizare importanta,” a spus Michael Gallagher, presedinte al Stevie Awards.  Inseamna ca persoanele de conducere din afacerile autonome au fost de acord ca aplicantul este demn de recunoastere internationala. Ii felicitam pe toti finalistii pentru realizarea lor si le dorim succes in competitie.” Porecliti “the Stevies”, dupa cuvantul grecesc “incoronat,” castigatorii vor fi anuntati in ziua de luni, 21 februarie 2011, in cadrul unei gale care va avea loc la Hotel Eden Roc Renaissance din Miami Beach, Florida. La gala sunt asteptati sa participe executivii nominalizati pentru servicii pentru clienti si vanzari din SUA si numeroase alte tari. Detalii despre Stevie Awards for Sales and Customer Service, si lista finalistilor pentru toate categoriile sunt disponibile la www.stevieawards.com/sales.

 

Despre Stevie Awards

Distinctiile Stevie Awards sunt acordate in cadrul a patru programe: The American Business Awards (premii pentru afaceri din America), The International Business Awards (premii pentru afaceri din toata lumea), the Stevie Awards for Women in Business (premii pentru femeile din afaceri) si the Stevie Awards for Sales & Customer Service (premii pentru vanzari si servicii pentru clienti). Aducand un tribut de respect companiilor de toate tipurile si dimensiunile si oamenilor din spatele acestora, premiile Stevie ofera recunoasterea performantelor remarcabile din activitatile de pe tot mapamondul.  Aflati mai multe despre The Stevie Awards la www.stevieawards.com.

Sponsorii pentru cea 5-a editie anuala a Stevie Awards for Sales & Customer Service includ American Support, Infogroup, the Sales Management Association, si ValueSelling Associates.