In ciuda scaderilor inregistrate in 2009, in special in industrii precum electrocasnice sau materiale de constructii, exista jucatori care au inregistrat un trend pozitiv in 2010. Auto Alex, leader in zona Banat la vanzarea en-gros de materiale de constructii grele si Marelvi, cel mai mare distribuitor de electrocasnice din Romania, sunt doi dintre jucatorii care vorbesc despre SeniorERP ca fiind un sprijin in cresterea unei companii in criza.

In 2009 si 2010 au existat putine domenii care au inregistrat crestere. Managerii care au obtinut astfel de rezultate au vazut in criza un moment bun pentru optimizare si identificarea de noi oportunitati in afaceri. Auto Alex si Marelvi sunt doi dintre jucatorii care au implementat SeniorERP in aceasta perioada. Acum, ei vorbesc despre SeniorERP ca fiind un instrument decizional si o parte din strategia companiei.

Marelvi, numarul unu in distributia de electrocasnice, anunta o crestere cu 7% pentru 2010. Compania a implementat in 2010 SeniorERP, la un an dupa ce piata de electrocasnice a scazut cu 40%: „Ca si obiectiv pentru 2010, vom obtine o CA cu 7% mai mare prin cresterea performantei echipei de vanzari si a eficientei de lucru in organizatie. Avem in vedere si un rebranding in viitorul apropiat. Prin cateva masuri cheie, printre care si implementarea ERP-ului, ne vom pastra pozitia de lideri in piata. \' dna. Loredana Butnaru, Director Executiv Marelvi.

„Sistemele informatice sunt instrumente de afaceri care, utilizate in sprijinul unei strategii coerente, pot aduce rezultate exceptionale unei companii. Faptul ca portofoliul Senior Software este format din manageri cu viziune si expertiza, se reflecta asupra sistemului. SeniorERP incorporeaza know-how-ul de business al unor manageri extrem de competenti, care coordoneaza afaceri competitive chiar si intr-un mediu de business capricios.” dl. Daniel Toma, Director General Senior Software

In ciuda previziunilor pesimiste din industria materialelor de constructie, Auto Alex a obtinut in semestrul 1 din 2010 o crestere cu 33% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada din 2009. Reprezentantii Auto Alex afirma ca rezultatele obtinute in 2010 sunt strans legate de o strategie proactiva si de implementarea SeniorERP. Reprezentantul Auto Alex vorbeste despre doua ingrediente esentiale in contextul economic actual: o atitudine optimista si decizii ferme, proactive:

Pe o piata in scadere, am reusit sa ne crestem cota de piata, ne-am crescut cifrele atat ca si rulaje cat si ca profit, comparativ cu anii anteriori. Exista doua elemente care au contribuit la aceasta situatie: atitudinea si deciziile luate.
O atitudine general pozitiva iti da incredere in fortele proprii si te ajuta sa vezi oportunitati si in criza. Eu, personal, sunt convins ca oricare ar fi problema exista si o solutie care, in proportie de 99,99%, vine din interiorul tau si nu de la altii.
Implementarea unui ERP este un beneficiu in orice moment. Daca nu l-ai avut ai fost oricum in criza. De cand avem SeniorERP, am obtinut mai multa flexibilitate si putem lua decizii mai rapid.” Dl. Adrian Torma, Administrator Auto Alex, lider in zona Banat la vanzarea en-gros de materiale de constructii grele si principalul jucator din piata materialelor de constructii en-detail in judetul Caras-Severin.

Cu o cifra de afaceri de 41 mil. RON in 2009, Auto Alex a implementat SeniorERP anul trecut, in plina criza. Administratorul companiei vede in SeniorERP un pas esential pentru atingerea obiectivelor de crestere:
“Am constientizat inca din 2008 ca peisajul economic se va schimba si am luat masuri preventive: am redus anumite investitii care nu ne aduceau beneficii rapide, am acordat mai multa atentie conditiilor comerciale, ne-am intarit relatia cu clientii, am renegociat preturile cu furnizorii, am imbunatatit comunicarea intre departamente si am investit in achizitia SeniorERP. Aceasta decizie ne-a ajutat sa ne gestionam mult mai bine afacerea si sa luam celelalte masuri.” dl. Adrian Torma, Administrator Auto Alex.

 ARTICOL PRELUAT DE PE www.comunicatedepresa.ro