Epicor Software Corporation, lider mondial in furnizarea de solutii software de afaceri pentru pietele medii si diviziile companiilor din clasamentul Global 1000, a anuntat ca i-a fost acordat premiul "Solutia ERP a anului 2009", la categoria "e-ERP (second tier)", in cadrul Galei e-Finance desfasurata la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti, pe 4 martie 2010. Solutia ERP de generatie urmatoare de la Epicor, disponibila atat global, cat si local, inclusiv in Romania, sprijina organizatiile sa-si gestioneze eficient afacerile in contextul crizei economice actuale si sa se pregateasca pentru a-si fructifica oportunitatile odata cu primele semne de incepere a redresarii.

"Premiul primit astazi de Epicor este acordat si pentru eforturile de a reconfirma si in tara noastra pozitionarea sa ca vizionar in quadrantul magic al Gartner Group, referitor la piata de mijloc ERP pentru companii orientate pe produs", a spus Cristian Pavel, redactorul sef al revistei e-Finance.

"Suntem onorati ca am primit acest prestigios premiu; el se adauga numarului mare de alte premii si distinctii obtinute de Epicor in toata lumea pentru produsele si solutiile sale, in ultimii 25 de ani" a spus Emil Bobocea, Regional Sales Director al Epicor Software Romania. "Primirea acestui premiu confirma efortul pe care l-am facut ca sa punem la dispozitia companiilor romanesti solutii software de tip ERP care sa ii ajute sa-si creasca afacerile. In prezent, sprijinim peste 1.900 companii locale din toate domeniile, incluzand distributia, productia, Ho-Re-Ca si serviciile si suntem hotarati sa cooperam indeaproape cu afacerile romanesti, furnizandu-le functionalitatea si expertiza de care au nevoie."

Acest premiu a fost acordat Epicor ulterior primirii altor doua premii Europene, in Germania si Polonia, in decembrie 2009, pentru solutia sa ERP de generatie urmatoare. Alte recunoasteri notabile recente includ desemnarea ca finalist in categoria "Customer Service Department of the Year" a celei de-a patra editii a Stevie Awards pentru Sales and Customer Service, precum si primirea unui premiu "Produsul anului 2009" din partea revistei Technology Marketing Corporation's (TMC) Customer Interaction Solutions, publicatia cea mai importanta care abordeaza, inca din anul 1982, solutiile CRM, de call-center si teleservicii.

 

ARTICOL PRELUAT DE PE www.webpr.ro